mandag 6. februar 2012

Den utrolige reisen......står stille

Jeg får vel oppdatere litt her kansje ;)
Jeg står fortsatt stille på vekta men det har kansje noe å si at jeg har hatt mensen siden 25 januar. Og som kjent så blir man ikke lettere av det. Men det er frustrerende og jeg blir til tider litt deppa over at jeg ikke går ned. Og så blir jeg en smule missunnelig på de som går ned 10 og 20 kg i en fei. Men jeg bør vel heller være takknemlig for at jeg ikke raser så fort ned. Formen min er på topp,føler meg sprek og finnes ikke slapp. Men jeg fryser mye og det er vist også normalt. Begynner på helsestudio så fort jeg får klarsignal av legen. Og jeg håper jeg får begynne på jobb igjen snart. Blir fryktelig rastløs av å gå hjemme enda jeg har "1000"vis av hobbyer. Men det er vel det at jeg er mest skravlesyk. Har heller ikke vært så flink til å gå turer som jeg burde. Men det har fader i meg vært for kaldt. Gleder meg til våren,alt blir så mye enklere uten denne forbaskede kulda og snøen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar