mandag 20. februar 2012

Den utrolige reisen.....vektnedgang og cm

Så var det tiden for vekt og cm måling. Ca 3 uker siden sist.
Jeg har ikke gått ned så mye,stått stille lenge nå og det er jeg litt lei meg for. Spiser slik jeg har fått beskjed om, 4 måltider og 2 mellom måltider. Frokost 1 knekkebrød med magert pålegg,lunsj ;nesten en hel skive med dags gammelt brød+ mager pålegg,(ferskt brød tåler ikke magen min) middag,kvart potet,40-50 gr fisk,fugl eller kjøtt,og 11/2 ss grønnsaker og da er det ikke plass til mer. kvelds, 1 knekkebrød eller nesten en skive brød med mager pålegg. Og så skal jeg spise en skyr(liker ikke youghurt lenger etter suppeperioden) ,eller et glass melk med proteinpulver og 1/2 banan (appelsin) hver dag.Og jeg passer på at pålegg og middag er proteinrikt ;)  Går som regel greit,men ikke alltid jeg husker på melka mi da. Jeg får fortsatt ikke i meg all væska jeg skal ha men jobber med saken. Går en tur hver dag. Skal til lege på torsdag og da håper jeg på å få klarsignal til å begynne med å pumpe jern igjen. Og neste mandag begynner jeg på jobb ;)) Disse 6 ukene har gått utrolig fort.
Og i disse ukene som har gått siden jeg sist målte meg har jeg gått ned bare 400 g (noen dager mer og så pluteselig har jeg gått opp igjen)  men 25,5 cm til sammen. Nå håper jeg det løsner med kg snart. Det er nesten så jeg lurer på om jeg i det hele tatt har blitt operert.
Den lille maskinen jeg kjøpte for å stramme opp blir desverre ikke brukt flittig da jeg har mista trua på den. Prøver å ta meg sammen så den blir iallefall brukt 2-3 ganger pr uke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar