tirsdag 7. februar 2012

Den utrolige reisen....... en skikkelig dårlig dag.

I dag har jeg en skikkelig dårlig dag. Føler meg kvalm og vil bare sove. Er trøtt hele tiden.
Får litt kjeft av samboeren fordi jeg ikke tar det mer med ro. Men det er søren meg ikke lett når man er selskapssyk og skravlesyk. Jeg vurderte også å begynne på jobb tidligere fordi jeg følte meg så fit for fight.
Men dagen i dag har vist meg at jeg ikke er så sterk som jeg måtte ønske.
Sliter fortsatt med å få i meg 2 1/2 l væske,får vel i meg 1 1/2 ++ tenker jeg. Kan være grunnen til at jeg føler meg slapp. Og så er detkansje på tide å ta den 1. B12 sprøyta. Mensen har jeg enda også så det må også være en grunn til at jeg er så tappa for krefter. Får ringe legekontoret i morgen tidlig å få sjekka litt av hvert tenker jeg.
En ting er sikkert,dette liker jeg ikke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar