tirsdag 31. januar 2012

Den utrolige reisen....kg og cm

Jeg har stått stille på vekta en stund nå. Men det må jeg vel regne med. Får smøre meg med tålmodighet så løsner det nok. Sliter litt med å få i meg nok væske. 2 l om dagen skal jeg ha men på denne tiden er man jo ikke tørst. Prøver å variere mellom saft og reint vann. Drikker te og kaffe også, men tror ikke jeg er oppi 2 l enda.  Sikkert derfor jeg er svimmel til tider.
Har gått meg noen turer også og nå er det ikke lenge før jeg begynner på Nordic gym igjen. Må jo pumpe jern for å beholde musklene mine ;))
I dag er det for kaldt for meg til å gå tur, 17 blå grader brrrrrrrrr.
Får sette på Zumba og danse så svetten hagler i steden,gøy er det også.

Blodsukkeret mitt ligger stabilt på 4-4,8 uten medisiner. Så jeg håper at diabetesen blir borte.
Har ialle fall gått ned i cm. 20 cm til sammen på bryst,midje,hofte og lår. Mest rundt midja ;)) Er fornøyd med det. Men det er et problem da,er mellom størrelser på buksene. Men har lovet meg selv at jeg ikke skal kjøpe bukse før påske (ikke sikkert jeg klarer å holde det) Elsker å handle klær men det er vel mest fornuftig å vente litt. Men jeg må få skaffet meg en bukse til arbeidsbruk så det må jeg handle.
Nå er det bare 3 uker til jeg skal på jobb så den buksa får vente til siste uke. Fant en olabukse på kappal  som også hadde snøring så jeg får vel prøve en .

Her er den nydelige gruppen jeg fikk av mine kollegaer. Hadde ikke trodd at jeg fikk blomster fra dem da dette var en frivillig operasjon ;)) Men jeg ble veldig glad. Tusen takk til kollegaene.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar