søndag 26. februar 2012

Den utrolige reisen.....hormoner

På torsdag 23 februar skulle jeg til legen for å ta blodprøver og glykosetest. Samt ha en liten samtale med legen ang jobb og trening. Satt på venterommet jeg og ventet,men etter 40 min venting gikk jeg inn til kontordamene. Og der viste det seg jammen at dem hadde tatt fra meg timen. Fordi det sto bare glykosetest på meg så trengte jeg vist ikke legetimen. Har du hørt.... og dermed satte det igang. Jeg er det man kaller veldig hormonell for tiden og følelsene mine kom uttapå. Finner meg ikke i å bli behandlet slik. Jeg bestiller ikke time for morro skyld. Så da reiste jeg i fult sinne eller hva man kaller det (tårene randt) uten å ha fått snakket med legen,uten å ha fått tatt alle prøver jeg MÅ ta og så fikk jeg heller ikke underskrift av legen på papiret fra jobb og nav.
På mandag skal jeg på jobb igjen så jeg vet sannelig ikke hva jeg skal gjøre med papiret som var viktig for nav (og for meg seff) Skal se dem stopper utbetalingene mine pga feil fra legekontoret.
Fikk inntrykk av at de så på meg som en vanskelig pasient men det var ikke jeg som gjorde feilen der.

1 kommentar:

  1. Du er kjempe flink vennen <3 Stolt av deg ;-) Klem Elsa

    SvarSlett