søndag 12. februar 2012

Den utrolige reisen ........klaging og syting

Jeg har jo klaget over at vekta mi har stått stille så lenge. Ja vært skikkelig frustrert og lurt på hva vitsen var med hele slankeoperasjone var. Skulle jeg ikke gå ned mer enn det jeg gjorde de første 14 dagene liksom?

Var på vekta i dag jeg og vips så var det borte 2 kg gitt,kjempeglad ble jeg. Og så gikk jeg meg en laaaang tur. Med 2 kaffepauser til ;)  Første kaffepausen var hos min niese og hennes mann, Tone og Adam Wentland. Alltid like koselig hos dem.
Og neste kaffepause var hos min gode venninne Elsa Rønning.

Så får vi se da om 14 dager hvor mye jeg er gått ned da ;))

1 kommentar:

  1. Ja flink er du så dette klarer du Anette. Litt nedtur må en regne med så kommer oppturen igjen som du så selv. Lykke til videre Anette.

    SvarSlett