lørdag 11. februar 2012

Den utrolige reisen......vekttap

Jeg vet jeg klaget i går på at jeg sto stille på vekta og at jeg lurte på vitsen med hele operasjonen. Måtte på vekta å sjekke og vips så var jeg gått ned 1 kg til. Det går seint men det kommer nok av at jeg ikke klarer å drikke alt jeg skal. Prøver så godt jeg kan men det er søren meg ikke lett når man ikke er tørst.
Ting blir vel bedre etterhvert som våren kommer. Alt blir så mye enklere når man slipper alle disse klea som man må ha på seg på vinteren. Men i dag viste gradestokken - 16, og i går kveld lovet værmeldinga mildere,haha kan iallefall ikke stole på værmeldinga ;)))
Skal inn på helsestudio til uka og pumpe litt jern. Prøve å bevare de musklene jeg har iallefall ;)
Og jeg skal trene på å drikke mer,men kan desverre ikke drikke fort da det setter seg en "knyttneve" midt mellom "vingene" i ryggen. Og den sitter lenge altså ;)

1 kommentar:

  1. Så morro Anette at du går ned. Men det er bedre å gå sakte en fort ned da. Så ikke mist mote for at det går seint. Ha en fin lørdagskveld.
    Inger-Lill

    SvarSlett