søndag 22. januar 2012

Den utrolige reisen.....snøkaos

I går (lørdag 21/1) gikk jeg meg 2 turer.( det er søndag 22 januar når jeg skriver dette,skjønner ikke hvorfor bloggen henger 1 dag etter,noe den har gjort hele veien)  Den første ble bare 1,5 km lang. I et voldsomt snøvær. Jeg var helt hvit da jeg treff min vennine Ingun. Hu skulle bare en liten tur til meg for å lever en blomst. En nydelig gul vårblomst. En sånn blomst du blir glad når du ser.

Utpå ettermiddagen tok jeg tur nr 2. Elsa,en annen av mine venninner var veldig selskapsyk og det var jeg også. Gubben glante jo på sport og jeg var lei av å veksle mellom pc og boka jeg leser. Så jeg kledde meg godt og la i vei.
Ca 5 km på vanskelig føre,dårlig brøyta og ikke brøyta fortau. Men jeg kom da fram. Og der sto det jammen klar en kopp caramelkaffe og et stort glass vann. Smakte fortreffelig. Jeg smakte også på et flak potetgull og en sjokoladebit. Spent på om kroppen tålte det. Og jammen så tålte jeg det,eller skal jeg si desverre. Men så hører jeg andre som har tatt gbp-op at jeg må spise mer for å få dumping. Ikke om jeg tørr nei. Og tab...jeg har sååå lyst på men det tørr jeg heller ikke enda. Det får gå i vann,kaffe,melk,te og saft ennå en stund fremover.
Jeg er også glad for å ha bare 2 sprøyter igjen. Skjønner at dem er viktige men liker ikke å sette sliktpå meg selv. Og i morgen skal 12 stifter fjernes,blod sjekkes og for ikke å snakke om den "dotten" jeg har i høyre øre. Den har jeg hatt der siden fredag 13 januar.
Så får jeg vel til med 6. behandlinga av grevinne henget da,ser fortsatt ikke forskjell jeg altså


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar