mandag 16. januar 2012

Den utrolige reisen

Målte blodsukkeret i dag også og da visten 4,3 og jeg er litt roligere. I dag tok jeg turen ned til jobb for å levere sykemeld. Kjørte seff bilen Snakket med kollegaer og dro deretter for å handle litt. Merker nå at jeg er sliten. Ble for mange butikker ;)))
Prøver å få i meg det jeg skal av drikke og mat men det er søren meg ikke lett. Nå prøver jeg meg på skummet melk med oboy med mindre sukker i. Må drikk ca 2 l væske til dagen og vann blir kjedelig i lengden. Tenkte ikke jeg skulle prøve meg på favorittdrikka mi enda. Tab er det beste jeg får men skal bare ha den til helgekos heretter.Nå er det 5 dager siden operasjonen og jeg har hatt noen tanker rundt den. Men jeg er ikke helt klar til å dele di tankene med dere som leser bloggen min.
Tror den butikkrunden får være trim nå så lenge. Jeg er svimmel og har behov for en powernap. Jeg får finne brodder og gå en tur senere i ettermiddag.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar