torsdag 19. januar 2012

Den utrolige reisen...opstramming av grevinneheng



Dagene går med til drikking,spising,lesing,strikking og jeg bruker også min lille maskin til oppstramming av grevinneheng. Ser enda ikke resultater men føler at huden er mykere. Så produktene til nuskin er bra di.
Jeg har nå begynt på knekkebrød og det smaker himmelsk etter 1 uke på grøt og supper. Kjøpte meg en primputt med xtra kalsium og det gikk veldig bra. Var litt redd for at jeg fikk dumping men har ikke merket noe. Det jeg merker mest nå om dagen er at jeg fryser på føttene,noe jeg aldri har vært plaget av. Så her tasser jeg rundt i verdens beste sokker. Svigermor strikker fantastisk gode sokker og jeg kaller sokkene Helgasokker (Helga er navnet på svigermor)
Ellers så er blodsukkeret sånn nogen lunde greit. Tenkte jeg skulle ta en skikkelig test hos legen den dagen jeg skal ta stiftene. Da skal dem jo også ha litt ekstra med blod.
Har fått ny fastlege,en utlenning igjen :( Men det vil jeg ikke ha så jeg skal prøve å komme inn til en av de andre der nede på legekontoret.
Dagene blir veldig lange når man er oppe før fuglene fiser,godt jeg har mange hobbyer. Skal sette meg ned å finne noen flotte bilder til vintagebildene mine. Skal nemlig ha et par damer her neste uke til hobbyverksted. Og det blir morro,for de damene er gale ;)))

1 kommentar:

  1. Godt det går bra med deg Anette. Lykke til videre.

    SvarSlett