lørdag 14. januar 2012

Den utrolige reisen....

Ja i dag er det lørdag og jeg har vært hjemme i litt over 1 døgn. Mange turer oppe i natt,gikk og gikk. Fikk ikke med meg noe smertestillende fra Tønsberg. Men det går sæ nu tel regner jeg med.
Sto opp og lagde meg havresuppe med svisker i til frokost (kjørt i stavmixer) og det smakte nydelig. Så tok jeg min første kaffekopp i dag (1 dl) spent på hvordan det gikk. Merket ikke noe jeg så jeg tok 1 dl kaffe til etter et par timer.
Tok turen til Tuvensenteret i dag for å handle litt og det gikk også greit. Var litt sliten etterpå så jeg havna på sofaen.Middagen har bestått av betasuppe kjørt i stavmixer og det smakte nydelig. Må prøve å få i meg en youghurt nå. Og ellers er jeg veldig flink til å drikke vann.

Åpnet min Galvanic Body i dag og leste litt om den gleder meg til å ta fatt på den. Bilder blir lagt ut når jeg begynner med den. Dette blir spennende ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar