onsdag 18. januar 2012

Den utrolige reisen...

I dag er det en uke siden jeg ble operert og jeg har gått ned 4 poeng på bmi skalaen. Jeg vet hvor mye det er i kg men det deler jeg ikke med dere ;)
Jeg har prøvd å fått i meg ca 2 l væske i denne flytende perioden og ligger noksa nært målet,ikke helt men nokså nært ;) Har også min siste dag i dag på flytende og i morgen skal jeg på mosaperioden. Jippiii... som jeg gleder meg til den. Har allerede bestemt mitt første måltid. Fiskeboller i hvit saus med potet og gulerøtter.Nå sier det seg selv at det blir ikke store porsjonen. Og heldigvis er mannen min også glad i fiskeboller. Så i dag må jeg ut og jakte på 1/2 boks fiskeboller.

Skal også til med min andre runde med den lille maskina jeg har kjøpt. Oppstramming av grevinneheng ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar