lørdag 7. januar 2012

Den utrolige reisen.

Dette blir en blogg om min reise til et bedre liv. Det livet startet egentlig for 4 år siden da jeg søkte om en Gbp. Men det tok altså 4 år før jeg fikk den. Noen sier at det er en mening med å vente men det får da være måte på hvor lenge.
Men nå er jeg iallefall så langt at jeg bare går å venter på 10 januar 2012. Da blir jeg lagt inn og dagen etter (11.jan) kl 845 blir jeg operert. Jeg er veldig spent nå samtidig som jeg ser frem til å få det overstått.
Denne bloggen skal også handle om oppstrammingen av huden etter operasjon. For det er vel ikke noe å skjule at det blir mye hud til overs. Jeg går nå i mitt 50. år og huden trekker seg ikke sammen slik den gjorde i ung alder. Har derfor kjøpt en duppeditt og kremer,gele og mist for å teste ut dette. Har hørt mye godt om den. Skal prøve å legge ut bilder etterhvert her;)

7 kommentarer:

  1. Lykke til etter så lang ventetid. Jeg ble operert i april 2010 og har gått ned 45 kg og er på normalvekt. Alt har fungert bare supert. Du vil oppleve at mye endrer seg også oppe i hodet. Et nytt liv starter. Selv er jeg 51 år og huden har trukket seg så mye sammen at jeg ikke trenger noen oppstramming. Det har visst sammenheng med at jeg ikke har røykt på over 20 år! Håper ting går like greit for deg å ønsker deg lykke til på "reisen" som jeg har valgt å kalle det!

    SvarSlett
  2. Vi følger med og heier på deg gjennom hele "reisen". Du er tøff!

    SvarSlett
  3. Så spennende for deg....Masse lykke til på reisen...Gleder meg til å lese mere...;)

    SvarSlett
  4. Hei Anette... det skal bli spennende å følge din reise. Lykke til på reisen og jeg venter spent på neste oppdatering.

    SvarSlett
  5. God formidag Anette. Nå nærmer dagen seg med kjappa skritt. Det skal bli spennende å følle deg. Jeg skal ta samme operasjon inne 13 mars....heter det. Lykke til!! Klem

    SvarSlett
  6. Kjære Anette.
    Takk for mailen og invitasjonen til å skrive på bloggen din.
    I dag er første dag i resten av ditt liv som nå kommer til å forandre deg merkbart. Dette blir vanvittig spennende å følge med på og jeg er så glad for at det endelig er din tur, ventetiden er verst. Nå kan det bare gå nedover med kiloene og framover med livet.
    Jeg vil bare ønske deg lykke til med turen nedover i dag og lykke til med operasjonen.
    Mange klemmer fra Ingebjørg

    SvarSlett
  7. Tusen takk til dere ( som klarer å få lagt inn komentarer)
    Ser det er ganske mange som ikke klarer dette.

    SvarSlett