torsdag 12. januar 2012

Den utrolige reisen...

En liten oppdatering her (herregud jeg har jo hatt abstinenser,pc`n har vært pakka ned) Ble operert onsdag 11 januar 2012 kl 07.45. Op skulle ta 1 t 10 min ca. Ble noe lenger for min del da det ble litt komplikasjoner pga av for stor lever. Våknet på overvåkningen og husker jeg spurte om hvor mye klokka var. Men søren om jeg husker det nå. Etter noen timer måtte jeg gå med prekestol til doen og tisse. En svaiende opplevelse. Kom meg tilbake til sengen min og ble siden trillet opp til 2 etg. Der fikk jeg rom med ei kjempekoselig jente som var op 1 dag før meg Lotte. Håper alt er vel med henne.
I dag ble jeg lagt ut på gangen i 2 etg da rommet mitt trengtes til en annen person. Hele ettermiddagen har jeg ventet på å få et rom på pasienthotellet. Og her sitter jeg da og skl snart få krype under dyna

Klem fra Anette med minimagen ;)))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar