fredag 13. juli 2012

Den utrolige reisen.......sommerferie

Disse bildene er det ca 1 år i mellom og litt forandring er det jo ;)
Nå er det sommerferie og vi drar mest sannsynlig til fjells for å fiske. Gleder meg til noen rolige og avslappende uker.
Vekta viser minus 31 kg nå og jeg er fornøyd med å gå sakte nedover.
Må innrømme at jeg ikke er flink med Galvanicen min men skal prøve å bli flinkere,iallefall prøve å bruke den 3 ganger pr uke på armene,låra og magen. Må bare kjøpe sånn gele igjen.
Har hatt noen dager med dårlig matlyst og da putter jeg gjerne noe usunt i munnen. Men finner fort ut at det ikke er bra,raper mye etter usunt for ;)

Ønsker alle lesere av bloggen en flott sommer og håper på go`vær til alle.

1 kommentar:

  1. hva er Galvanic? Synes du er kjempe flink.. stå på :D
    Nærmer seg operasjon for meg også etterhvert... Blir godt å få det overstått ;)
    Ha en flott sommer du også :)

    SvarSlett