søndag 8. april 2012

Den utrolige reisen............klær

Jeg har gått ned 19 kg nå og har ikke klær som passer lenger.Ikke en gang tights passer meg nå,beina mine er blitt veldig tynne ;)  Men denne kjolen kjøpte jeg i januar og da fikk jeg den ikke over puppa en gang. Men den passer meg nå. Jeg har også vært å prøvd klær i dameavdelingen for normale størrelser,guda meg så mye fint jeg har prøvd. Har også vært innom stormote avdelinga,men der finner jeg ikke noe lenger. Men jeg skal ikke kjøpe noe enda,får se om det blir noe til 17 mai.
I går,påskeaften hadde jeg lovet meg selv 1 kjøkkenglass med øl,litt usikker på hvordan jeg reagerte. Men det gikk bra,ble småfull av det ene glasset så neste gang blir det 2 glass. Billig i drift er jeg iallefall...hehe.


Og som dere ser,jeg er fortsatt den jåledukka jeg alltid har vært....hehe

1 kommentar:

  1. Så morro Anette. Stå på videre. Fortsatt god påske.

    SvarSlett