mandag 2. april 2012

Den utrolige reisen..... vektnedgang

Til de som leser bloggen og som tror at man blir fort slank av å ta en slankeoperasjon ; Det skjer ikke slik altså ;)
Jeg er nok ikke den som raser fort ned i vekt,men kan feire 2sifra på vekta. Går ned i snitt 1,1 kg pr uke og det er ikke dårlig det da. BMI har gått fra 47 til 39.
Målbandet mitt finner jeg ikke så jeg har ikke fått målt meg på en stund. Har 2 barnebarn som elsker å leke med det målbandet,så borte er det ;) Får gå til innkjøp av et nytt og gjemme det godt.
Påsken står for døren og her skal det nytes og slappes av. Ingen store utskjeielser men et glass øl eller vin skal jeg våge meg på. Håper bare på godt og varmt vær slik at det går ann å sitte på verandaen å nyte det glasset. Sånn som det har vært i noen dager nå så fryser man nesten ihjel i vinden.
Jeg skal jo ut å handle klær snart og håper inderlig at jeg ikke bommer så drastisk på størrelsen som på bildet under

GOD PÅSKE ALLE SAMMEN ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar