mandag 23. januar 2012

Den utrolige reisen.....stifter

I dag mandag 23 januar skal jeg ta stiftene. Kan ikke si annet enn at jeg gleder meg til det. Og så skal den godeste doktor ha litt bod. Fikk beskjed i Tønsberg at etter 10 dg kunne jeg det,men helgen kom jo så da måtte jeg vente til i dag ;)
Skal også ha en behandling med maskinen for oppstramming. Må bare si at jeg ikke ser forskjell enda jeg da,6 behandlinger nå.Lurer fælt på om dette stemmer. Men jeg får vel prøve en stund til så får vi se. Målbandet skal med,vekta skal jeg ikke på før fredag. Prøver å ikke veie meg for ofte.
Måltidene går veldig greit og jeg får kansje i meg 2 l væske om dagen,med alt jeg drikker ;)
Lørdag hadde jeg min første dumping,spiste 1/2 skive rista brød og det skal jeg iallefall vente med en god stund. Sofaen var god 1 times tid da gitt. Svettetokter,frysing,kvalm,hjertebank og rett og slett dårlig var jeg. Og dette ble etterfulgt av diare. Men alt går over også dette.
Dagen i dag kan bare bli bedre ;)))



1 kommentar:

  1. Jeg lurer litt på om du behandler den ene armen eller begge ? Det er ikke lett å se forskjell på så få behandlinger uansett, men nesten umulig om du behandler begge armene :-) Hold ut i 8 uker for godt synlige resultater :-)

    SvarSlett