lørdag 21. januar 2012

Den utrolige reisen.....grevinneheng og kalkunhals ;)

I dag skal jeg til med den 5. behandlinga aå får vi se om det er resultater (målbandet er også med i dag)

Jeg vet ikke om det er normalt så tidlig i fasen av slankinga ( 10 dg siden op) å fryse om natta. Jeg har en deilig dundyne men måtte ha på meg et pelspledd i natt. Trodde jeg hadde frysi ihjel jeg.

Merker også at jeg er litt sårbar og tankefull for tiden. Og jeg har også sett hvem som virkelig er mine venner i denne tiden. Hvem som har vært på besøk og hvem som har ringt,tekstet og spurt hvordan det går. Ikke det at jeg har hatt behov for hjelp,men av og til så er det jo greit å få litt hjelp. Jeg skulle jo ikke løfte noe heavy ting. Jeg har riktignok følt meg utrolig sprek og er det enda men vet jo at det kan forandre seg etterhvert som mine lager tømmer seg. Men foreløbig er jeg altså full av energi. Bare synd det er så kaldt til tider,
Mine 2 uker ( fra jeg ble lagt inn til i dag) med avslapping er over. Nå er det bare å sette igang med trim,skal bare ta stingene først ;)

Suppeuka er over så nå er jeg i mosamat periden og det smaker himmelsk med mat. Jeg som var sååå lei knekkebrød før op er nå kjempeglad for at jeg får tygge di.

1 kommentar:

  1. Dette greier du Anette. Jeg har jo en i huset som for snart 3 år siden gjorde det samme som deg. Jeg vet det er tøft i starten men du er sterk. Inger-Lill

    SvarSlett