tirsdag 11. desember 2012

Heisann.

Nå er det jammen lenge siden jeg har skrevet noe her på bloggen. Jeg går sakte men sikkert ned (skulle ønske det var mer) Men jeg får vel ta tiden til hjelp.

De siste 2 ukene har vært en stresset periode med huskjøp,opp-pussing og innflytting ( ikke ferdig med flyttinga) Ikke har jeg fått pyntet særlig til jul heller da alt går noe tregt. Gikk en uke med krykker,enten er det korsbåndsskade eller så er det ledda mine (knea) som flytter på seg når jeg går. Vondt var det og er det fremdeles. Var sykemeldt 1 uke og da fikk jeg ikke gjort stort. Håpet er jo at jeg skal få alt klappet og klart denne helgen. Har jeg "tusenvis" av nisser som skal frem,duker som skal strykes osv.
Juletre skal jeg ha for første gang på 5 år også. Jeg gleder meg stort til det


1 kommentar:

  1. Kjekt å se at du blogger litt igjen. Det går litt opp og ned disse kiloene. Heldigvis mest ned. hehe. Roma ble ikke bygget på en dag og det ble heller ikke disse vakre kroppene.

    Stå på. Føller med deg!!!
    Klem fra Lill-Harriet

    SvarSlett