torsdag 10. mai 2012

Den utrolige reisen....... 4 mnds kontroll i Tønsberg.

Da var 4 mnds kontoll unnagjort. Og legen var meget fornøyd. Vekttapet var på 23,6 kg.Og legen mente det var bra at jeg gikk sakte nedover for da hadde huden en sjans til å følge med ;)
Traff også Camilla Juul Carlsen nede på sykhuset. Virket som en koselig dame det. Kansje hun blir med neste gang jeg skal treffe Mette i Skien ;)

Og ellers så var jeg veldig i tåkeheimen før jeg dro nedover i dag. Viste jo at radioen kom til å dette ut så jeg tok med meg et par cd-plater. Men når radioen datt ut og jeg skulle sette inn Adele så viste det seg at koveret var tom. Platene står jo i cd-spiller her hjemme. Glemsk eller gammel? Hmmmmmmm den må jeg tenke på....hihi.

1 kommentar:

  1. Ja, de kiloene merkes nok godt! Det er en god følelse når klærne bare blir større og større. Før var de i krympe skapet men nå... nå er de i vokse skapet! Hehe. Måtte le litt med meg selv, ang cden. Liker ikke selv når slikt skjer.... Lykke til videre og ha en fin sommer :-)

    SvarSlett