mandag 21. mai 2012

Den utrolige reisen..... Jan Thomas

Dagen min ble feiret stille og rolig. Først feiret vi litt hos sønn,svigerdatter og barnebarn 17. mai. Og der fikk jeg sannelig et gavekort hos Jan Thomas
Gjett om jeg gleder meg til det. Tenkte faktisk jeg skulle ha en jentehelg i storbyen og kansje få den timen hos Jan Thomas en gang utpå høste. Men det betyr at jeg må spare håret,så jeg får vel snakke litt med min faste frisør slik at vi klipper sparesveis fremover ;)                                                                                    

Ikke det at jeg trenger en makeover vel???   hehehe

Ellers ble det en stille og rolig feiring av min (huffameg) 50 års dag den 18 mai. Noen få venner + eldste bror min kom innom på kaffe og kake. Jada jeg hadde bakt bløtekake. Og du verden så godt det var ;)

Men altså,nå må jeg henge i stroppen for å gå litt mer ned før jeg skal inn til Oslo og Jan Thomas.
Tusen,tusen takk til Ann-Christin Lund Larsen med famile http://tostorogtosmå/blogspot.com

1 kommentar:

  1. Det blir morro Anette å inn til Jan-Tomas lykke til med den turen på høsten.Kos deg masse utover sommeren. Inger-Lill

    SvarSlett